Сие деяние, яко на порчу, тако и на благо творится. Того ради взятии веретено да на млад месяц на зорьке вечерней нить красну испрясти. Егда же прясть, то и причёт молвить доколе не испрядёшь, дотоле и молвить. Словеса таковы: пряду да сопрядаю до имя судьбину новуда долю иную, да долю худую. Якко быхом на веце раба божия имя блага земны, то их несть, яко здравием крепок да разумом силён раб божий имя, то и се отъяти, яко со кровники своя во добром житии, то и расторгнется. Кладу аз на имя наказ смертный да от смерти напрасной. Древним чином да крепкы словесе. По веки вечные аминь. тако вершить три дни да и со того поделия переменится судьбинушка ворога. А егда минет три дни, то к сему на закреп нить-то снесть на погост со пятаком единым на плату да на соименной могиле оставить. А восхощешь благо сотворити, то во всём верши дело тако же да словеса ины молви, а ины словеса таковы: рождён еси на свет бел раб имя, честны людия родом да кровь-то вся блага, да и породилиса со рабом имя скорби да горести, да и идут-то за рабом имя скорби да горести, а и не избыти-то вовеки. тако долюшку худу истребляю да нову долю имя сопрядаю, а и еси кои скорби да горести, хвори да болести, то и ныне несть. А и еси клятвы да обеты да ныне несть. А и был-то раб божий да ныне-то и крещение избыто. А и еси-то кровники, то ныне отсечены. Затворяю-то сие деяние древним чином да великим наказом имя доли иной да доли доброй. По веки вечныя аминь. А сею же нить достодолжно человеку наузом деять. На науз же такова примолвка: на добру долю имя. По век живота аминь. Да три узла и три разка сие молвить. Слажено дело, а сию нить должно человеку у ся держати.